מגה פרויקט עם מגה הצלחה

בפרויקט בינוי פינוי 'אאורה רמת השרון', נמכרו כמחצית מהדירות המיועדות למכירה כבר בשלב ה - Pre – pre sale.

40 דירות הוגרלו ונמכרו לתושבי רמת השרון בלבד. השלב הראשון של הפרויקט כולל בנייה של 240 דירות בשני מגדלים (מתוכן 64 מוקצות לדיירים הוותיקים).

 

חברת אאורה שבבעלות יעקב אטרקצ'י, מדווחת היום (ב') כי במסגרת אירוע מכירה מוקדמת (Pre-pre (sale, נמכרו בתוך פחות מ- 48 שעות, למעלה מ- 80 דירות בפרויקט "אאורה רמת השרון", בהיקף כולל של כ - 180 מיליון ₪.

 

פרויקט "אאורה רמת השרון" הינו אחד הפרויקטים הגדולים בישראל של פינוי בינוי. הוא יוקם בשכונת מורשה ברמת השרון, במתחם הרחובות אילת, תמנע ובית גוברין.

 

בפרויקט יבנו 6 מגדלים בגובה של עד 20 קומות, שיכילו 687 יח"ד חדשות, וכ- 2,700 מ"ר של שטחי מסחר.

 

במסגרת הפרויקט, יהרסו 7 בנייני רכבת ישנים, שכוללים היום 180 דירות במצב ירוד.

 

 

השלב הראשון של הפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2018. הוא כולל הקמה של שני מגדלים בני 19 קומות, מעל קומת קרקע מסחרית ו- 240 דירות חדשות.

 

64 דירות מתוך 240 הדירות שיבנו בשלב הראשון של הפרויקט, מוקצות לדיירים הוותיקים של המתחם. למעשה במכירה המוקדמת מכרה אאורה בהצלחה, כמחצית מהדירות המיועדות למכירה בשלב זה, וזאת בטרם התחיל השיווק הרשמי של הפרויקט, שיחל בימים הקרובים.

 

לאור שיתוף פעולה מוצלח בין חברת אאורה עם עיריית רמת השרון וראש העיר, מר אבי גרובר, כ - 40 דירות בנות 3 חד' עם מרפסת וחניה תת קרקעית, נמכרו לתושבי רמת השרון.

 

דירות אלו הוצעו למכירה לתושבי העיר, בגילאים 21 עד 40, שאין בבעלותם דירה, והם מתגוררים ברמת השרון בשלוש השנים האחרונות לפחות, בהנחה של 10% ממחיר השוק.

 

עפ"י בדיקה מטעם הבנק שערכו השמאים ירון ספקטור וגיל סיטון, מחיר הדירות לאחר ההנחה  החל ב - 1,727,000₪.

 

להגרלה זו נרשמו 316 משפחות שעמדו בקריטריונים וביקשו לממש את הזכות לרכישת דירה בהנחה. ההגרלה נערכה ע"י החברה, בנוכחותם של כלל המשתתפים בהגרלה, רואה חשבון ויועץ משפטי. הדירות נבחרו ע"י הזוכים בהתאם לסדר הזכיות.

 

 

בפרויקט תמהיל דירות מגוון הכולל דירות של 3,4,5 חד', דירות-גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. באופן לא רגיל, הפרויקט כולל גם 12 יחידות בנות 2 חד'.

 

שלב ה- pre-sale מגלם הנחה של כ – 5%, והוא יימשך עד לתאריך 28.9.2017.

מחירי דירות לאחר הנחה זו עומדים על 2,250,000 מיליון ₪ לדירת 4 חד' ו- 2,540,000 מיליון ₪ לדירת 5 חד'.

 

שכונת מורשה ממוקמת בחלקה המזרחי של רמת השרון. זוהי שכונה ותיקה המאופיינת היום בבנייה צמודת קרקע לצד בניה רוויה. המדיניות העירונית היא לשנות ולחדש את פני האזור, באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי.

 

 

פרויקט "אאורה רמת השרון" נותן מענה למדיניות העירונית, והוא הפרויקט המשמעותי ביותר שיקום ברמת השרון בשנים הקרובות.

 

הוא יבנה במתכונת של "בינוי פינוי". שני המגדלים הראשונים, מתוך השישה שיוקמו בפרויקט, יבנו על שטח פנוי במתחם התכנית, ללא כל צורך בפינוי והריסה של בתים קיימים. כך, יועברו חלק מבעלי הדירות הקיימים מיד לדירתם החדשה ללא צורך במעבר לדירת ביניים. דרך זו היא יעילה ונוחה בהרבה לדיירים שיתקשו מטעמים שונים לעשות את המעבר לדירת ביניים.

 

בנוסף, לדיירים הקיימים תציע החברה אפשרות לרכוש דירות נוספות בפרויקט, לעצמם או לבני משפחתם מדרגה ראשונה, במחירים מיוחדים שמגלמים את הנחת ה- Pre-Pre Sale, או לשדרג את הדירה לה הם זכאים במחיר מיוחד.

 

 

בנוסף לבניית המגדלים יתרום הפרויקט לחידוש פני האזור כולו. במסגרתו תוקם שדרה רחבה וירוקה לאורכו של רחוב אילת, הכוללת שטחי מסחר בקומת הקרקע של המגדלים, מדרכות רחבות ועצים. מצדו השני של הפרויקט יקום פארק ירוק.

 

אדריכלי התכנית - כנען שנהב אדריכלים.